Sjuk och uttråkad!

Det är inte kul att vara sjuk och inte kunna göra så mycket, som tur är har jag ju min lilla dotter som blir 6 månader den 10 december att leka med i den mån jag orkar, hoppas hon förstår att hennes pappa är lite orkeslös nu, håller på och lära henne "kasta boll", jag tror hon kommer bli målvakt och som Sandro sade hon har ju samma initialer som Oliver Kahn (Olivia Karlsson) det är ju nästan slående lika. :) Min plan är dock att få henne intresserad av tennis så hon kan tjäna lite goa pengar på sin idrott till skillnad på fotboll och innebandy där det är mycket svårare att göra det i alla fall i Sverige.

Ännu en spelledig helg från innebandyn, vi i Vänersborg håller i "Lussebandyn", det är en drogfri innebandycup för högstadie och gymnasiet, ett bra initiativ så han håller ungdomarna borta från alkohol o strul. Den 20 möter vi Nykvarn, ett lag vi hade problem mot borta men på hemmaplan i "Vänersborgen" är vi ett helt annat lag så vi hoppas kunna ta dem.


Kommentarer
Postat av: Jimmy Wulff (@Ree_Tard)

Tja,



Vill bara tipsa om att vi gjort om www.skibk.se. Du gillade ju förra versionen, och jag hoppas att du vill lämna nån kommentar även om den nya :)

2009-12-10 @ 11:38:56
URL: http://www.skibk.se
Postat av: David

Tjena Jimmy, snyggt som vanligt, får bara komma igång sportsligt med ert damlag så blir det bra..:)

2009-12-10 @ 15:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0