Erik värdig vinnare i idol 2009!

Har haft det på känn i några veckor nu och jag fick rätt, Erik vann men Calle gick bara framåt och hade det varit 5 veckor till vet de fan om inte han hade gått förbi för hans utveckling i tävlingen är riktigt bra. Stort grattis till alla i idol, såg några av dem när de var på köpcentret och då verkade Rabih den som var klart mest populär (Erik o Calle var inte med), så jag tror nog Rabihs kommande skiva kommer sälja bra. Jag tror nog också att det kan bli en del gemensamma låtar mellan några av idolerna som EMD gjort, smart drag helt klart.

Att Erik körde en av mina favoriter "The final countdown" gjorde kvällen inte sämre måste jag säga då Europe och Bon Jovi är mina 2 största favoriter inom rockbanden. Erik i all ära men ingen rår på Joey Tempest i en av världens bästa låtar se själva och njut, ska försöka övertala laget att ha den som "introlåt" mot Nykvarn, återstår och se om jag kan fixa det.

Imorgon kommer vårt u-lag piska upp Tranemo efter noter då vi var tvungna att förstärka med flera div 1 spelare om inte så har vi inte haft rätt inställning men det är ingen risk på de spelarna kan jag garantera.


http://www.youtube.com/watch?v=7_IKcMl_a9A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0