Mina 3 favoritfotbollsspelare jag vunnit pengar på förra säsongen.

Jag tar en spelare från de 3 lagen som inbringade mest pengar förra året, på 4e plats kom ändå mitt favoritlag i italien Inter och Zlatan för de fina målen han gjorde i sista omgången som jag tjänade storkovan på.

1. Diego Forlan, vann hur mycket pengar som helst på At Madrif förra säsongen och pricken över iet var derbyt när de vann mot Real Madrid i en magisk match samt matchen mot Barcelona. Läs mer om matchen mot Barcelona.
 http://www.sportal.nu/sport/print/96160/?page=0


2. Leo Messi, har avgjort många matcher när Barcelona sett loja ut. Då har han på ensam hand dribblat av flera spelare och avgjort matcherna.



3. Cristiano Ronaldo, en spelare jag inte gillar direkt men måste ändå tacka honom för flera vändingar och mycket pengar när man u låg under med bla 2-0 och han låg bakom flera av målen när de vände till 5-2 mot Tottenham förra säsongen.



Så här kan man läsa om den magiska matchen.

Cristiano Ronaldo och Wayne Rooney fick Old Trafford att koka med två mål vardera i den andra halvleken mot Tottenham. Fullträffarna innebar att United vände ett 0-2-underläge och Dimitar Berbatov fastställde senare slutresultatet till 5-2. Två av United-målen kommer dock att bli omdiskuterade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0