Mumsbitar på oddset i helgen!

Ska försöka ge några godbitar på oddset i helgen, testar ett system jag spelat många gånger i allsvenskan och elitserien i hockey.

Man tar 5 matcher och sätter trippelsystem för ca 100 kr (10 kr per trippel) och sätter man 3 av 5 så vinner man något och i detta fallet en hel del. Jag sätter kryss i samliga matcher i div 2 västra götaland och 5 st i damernas Elitserie, kostar 200 kr och skulle jag få in det så blir det grymma pengar och en långsemester efter serien eller i juluppehållet.

System nummer 1

Damernas Elitserie

Falun mot Rönnby x 6.30
KAIS Mora mot Pixbo x 6.50
Endre (mitt favoritlag på damsidan) mot IKSU x 7.00
Täby mot Västerås x 8.50
Dalen mot Engelholm x 7.50

Möjlig vinst på satsad 100 kr ger

36 377:-

System nummer 2.

Div 2 Västra Götaland

IBK Vänersborg - IBF Göteborg X 5,90
IBK 7-härad - IBK Lidköping X 8,25
Stenungsunds IBK - Warberg X 6,70
Lindome IBK - IBK Alingås X 5,75
FBC Lerum - Marstrands IBK X 6,50

Möjlig vinst på satsad 100 kr ger
28,630:-

Om man vill räkna ut vad vinsten blir om man tex sätter 3 av de 5 matcherna gör man det genom att gångra oddsen på match 1 och 2 och sedan summan med match 3 så får man oddset på en trippel för dem som inte är så spelvana, detta var veckans tips, lycka till. Tyvärr ingen i helgen på grund av tidsbrist, vill någon gästblogga med ett referat så skicka ett mail (Westman kanske?)

Kom förresten på att jag ska på superligamatch måndag, Warberg-AIK så det blir istället referat från den matchen och inte ibf göteborg mot pixbo ibf. Ska istället försöka fixa en till nästa helg.

[email protected]


Kommentarer
Postat av: Tomas

Tjena David..



Får ta upp utbytet av innebandybets igen. Finns en hel del godingar i div-2.



Kul att läsa btw.

2008-10-20 @ 09:30:55
URL: http://tomassteker.blogg.se/
Postat av: spelberoende

vart kan man betta på div 2 innebandy?

2008-10-21 @ 18:18:33
Postat av: David

På nordicbet, även bet 365 har odds men inte i lika stor utsträckning, lycka till och spela tvärt emot mig så vinner du för det har gått dåligt sista veckan. :)

2008-10-21 @ 23:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0