Bildmontage från Alingsås-Vänersborg, äntligen! 2008-10-10

Så nu var det fixat med bilderna, mitt internet är struligt och så är det med mobilt bredband (smalband som oftast), var lite svårt och få skarpa bilder , några blev suddiga men det var också första gången jag tog bilder på en match med tjejens kamera, och nu har jag fixat in dem på datorn, bättre sent än aldrig. :) Ska bli bättre i fortsättningen, jag lovar. :)



Vänersborg (rött) ska starta upp ett inslag i början av matchen, Anderas Johansson till vänster och Lars Loodh till höger i deras fruktade första lina. I Alingsås (blått) John Axelberg (närmast) och Linus Sagré (framför målet).



Bortalagets målvakt och matchens bäste spelare Anders Nilsson som vaktat målet i över 10 säsonger i Vänersborg.





Alingsås ledarstad i samråd i periodpausen.




Dryga 150 hade sökt sig till Nolhagahallen en fredagskväll och alla var nog nöjda med underhållningen de båda lagen bjöd på.




Vänersborg diskuterar i formationen, närmast fr vänster Peter Jonsson # 8 och till höger Anderas Johansson # 13 .



Vänersborg firar efter att ha avgjort med 19 sekunder kvar genom Mattias Bola(r)n Boström genom ett snyggt backhandlyft i nättaket och spikat resultatet 6-5 till Vänersborg.

Samtliga foton David Karlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0