Oddsen som gick åt helvete!

Okay jag har bestämt mig, varje gång jag ska ge lite bra oddstips så går det åt helvete så nu behåller jag mina tankar för mig själv vad det gäller spel på oddset. Alternativt att jag skriver vad jag tror och sen tippar ni precis tvärt om, ja det vore nog en bra idé. Tror nog att Polen mot Japan var den sämsta matchen jag någonsin sett och då har jag ändå dömt Finby innebandy mot Långared, inget ont om de lagen men något finlir bjöd dem inte på.

När man ändå ser lagen i b-gruppen spela så är det en helt annan sport än i A-gruppen det går i slowmotion och vårt div 4 lag hade fan kunnat nå en final i b-vm, pinsamt egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0