Julkollen i div 2!

Jag kommer Ringa runt till lagen i div 2 och ställa några frågor för att kolla läget helt enkelt nu när vi går mot juluppehåll.

Börjar från botten och jobbar mig uppåt, kommer lägga in intervjuerna efter hand så håll utkik.


Adam Troy i Warbergs IBF!

David: Hur är läget i Warbergs IBF.
Adam: Det är bra men jag ska flytta tillbaka till Uppsala efter nyår så jag kommer inte vara kvar som ledare i wic ibf.

David: Okay, men hittills vad är det bästa respektive det sämsta på säsongen.
Adam: Det bästa är viljan i vår lilla kärntrupp, det sämsta är bredden på den.

David: Ni hade några superliga spelare med nu under VM uppehållet kommer någon av de vara kvar?
Adam: Nej det tror jag inte, det var mer för att hålla igång under uppehållet.

David: Ska du vara ledare i Uppsala nu när du flyttar dit, eller har du något annat på gång?
Adam. Nej, men jag har hand om Hallands P.15 distriktslag och vi spelar sm i början av Januari.

David: Halland är ett ganska litet distrikt men har ni chans att skrälla och gå vidare från gruppspelet med er trupp.
Adam. Jag tror vi kan skrälla, det är ju svårt att säga men vi har spelat jämnt med bl a Göteborg på träningsmatcher, men vi har en möjlighet om vi spelar bra.

David: Tror du Warbergs IBF kan hänga kvar i div 2 i år?
Adam: Vi har möjligheten för vi har gjort många jämna matcher men det är svårt att säga, när vi får med våra juniorallsvenska killar så kan vi spela jämnt mot de flesta lagen i serien.

David: Tack så mycket och lycka till i p15 sm med Halland.
Adam: Tack så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0