Dont try this at home!

Jag säger bara en sak, renovering suger fett! Jag har länge planerat att lägga in klinkergolv i lägenheten och tanken var då att betala ett proffs så det blir snyggt och förbereda lite så man inte behöver lägga ut så mkt pengar till hantverkaren. Fick först slita loss laminatgolvet och sedan kom det jobbiga, dra av den jävla plastmattan som satt lite halvfast och tyvärr så blev det ju kvar en del av mattan som jag fick skrapa bort. Fy fan vilken mjölksyra jag har i armarna nu. Tanken var att även hallen skulle fixas men detta var så jävligt så jag orkar inte mer nu. Ursäka att jag svurit så i texten, gillar inte när jag gör det men idag har jag rätt till det. Ett tips, låt en hantverkare göra allt när ni ska göra om, det är inte värt all slit tro mig.

Mer innebandyinlägg imorgon, då ska det synas helgens matcher, helgen som var föll båda topplagen. Stenungsund mot IBF Göteborg, liten skräll men jag varnade för IBF och Lidköping förlorade för andra året i rad hemma mot Lerum, det var den stora skrällen och visst en och annan spelare har åkt utomlands men så är det alltid att man saknar folk så någon sådan ursäkt köper inte jag, tvärt om all credit till Lerum och Hovemyr som verkar vara pånyttfödd efter en riktigt skral inledning på säsongen, även Samson som togs ut i mitt lag gjorde 2 mål och visar att han är en viktig spelare för Lerum. 6 p skiljer nu mellan Alingsås under strecket och en trio med Lerum, Marstrand och 7-Härad och 0322 gänget har bortamatch mot Pixbo på fredag, tänker kika på denna viktiga match och det krävs att Alingsås sätter defensiven annars blir det ingen rolig hemresa från Mölnlycke en sen fredagskväll.

Kommentarer
Postat av: inside

ryktas om att Pixbo ev ställer upp med ett antal SSL spelare på fredag så det blir nog ingen rolig hemresa...

otur för A-sås om detta nu stämmer

2008-12-10 @ 13:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0