Nytt jobb!

Igår kväll var det första dagen på mitt nya extra jobb på Statoil, Backadal i Göteborg. Det blev en mjukstrart med 4 timmar med mestadels kassajobb där jag blev upplärd av Danny och Therése. Det tog ungefär en timme att få kläm på det mesta. Det var kul att serva kunder och träffa mycket folk. Det mesta som folk köper på statoil baserat på min korta erfarenhet är snus och ciggaretter, lättare käk och den stora överraskningen är att det gick en hel del porrtidningar, det trodde jag nästan var utdött efter att porr är så lätt att ladda ner från nätet.

Meningen är att jag ska jobba extra på Lördagkvällar ett par gånger i månaden och det ska bli kul, mina jobbarkompisar jag hittills träffat är jättetrevliga och det ska bli kul när man kommer igång och har lärt sig hur allt funkar.

Denna skylten förknippar jag med min nya arbetsplats, synd bara att man inte får någon vidare personalrabatt, det var ca 40 öre per liter bensin och några procent på övrigt sortiment.

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0