Inget Sundsvall denna säsong!

Efter att ha jagat jobb i över en månad och inte kommit fram till något konkret än så blir Sundsvallflytten inte av. Det är mycket tråkigt för jag hade verkligen velat träna dem i år tillsammans med Patrik Svensson som jag fick ett mycket bra intryck av. Skulle det dyka upp jobb till mig och Lisa så får vi tänka över det men då är det mycket som ska falla på plats och kunna gå snabbt att lösa och det känns inte jättetroligt men man ska aldrig säga aldrig. Jag hoppas få höra av Sundsvall City i framtiden och kunna få träna dem ett annat år. Jag hoppas laget går bra i år i serien och de kan säkert överraska ett och annat tippat topplag.

Själv så ska jag denna månad träna lite hårdare än jag gjort innan med Kiwi och fortsätta att spela småmål varje Söndag kl 12-14 i Lenahallen, hoppas vi kan fortsätta att vara ett gäng där. Till hösten så blir det spel med Torslanda IBK där Kiwi också ska spela och det ska vara riktigt kul att kunna spela och bara ha kul utan att hålla i något och inte ha ansvar för något mer än att göra mitt eget jobb på plan. Självklart kommer jag stötta min lagkamrater men ni förstår nog vad jag menar. Sist jag gjorde en hel säsong var 3 säsonger sen när vi i gamla Noltorp vann div 5 och det lovar ju gott inför div 5 starten med Torslanda.

Skulle det dyka upp något tränarjobb runt Göteborg som verkar intressant så stänger jag inte dörren för det heller men jag kommer i alla fall avsätta tid för mitt eget spel så i så fall ska det gå att kombinera. Sedan får jag se om jag kanske kan gå en domarkurs så man får gratis inträde till Pixbos matcher. Självklart blir det en och annan Varberg resa, man vill ju gärna se sveriges bästa innebandylag och tillhöra landets bästa publik också inte som tysta Pixbo direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0