Tung träning, men jäkligt kul!

Var idag och tränade löpning med 0302 ib från Lerum och det var riktigt kul. Vi var en grupp på ca 10 personer (både damer och herrar) som tog oss till en grusgrop i närheten av Gråbo där vi sprang tills vi hade skorna fulla av grus.  Det är stor skillnad på att köra försäsong med ett lag jämfört med att gå ut själv och försöka motivera sig. Själv har jag kört mest korta intervaller på 20-40 meter den typiska innebandysnabbheten som man måste ha men som försvunnit när jag inte tränat ordentligt på två år, men det går frammåt och det är ju 7 v kvar till seriepremiär. Jag fick ett mycket bra intryck av 0302 som klubb, man blev väl mottagen och alla var jättetrevliga så jag vill gärna träna mer med dem.

Vet inte vart jag ska spela än, det beror lite på träningar och träningstider men en viktig sak är att få bra träningar och spela i ett lag där jag känner att jag kan tillföra något och ha kul. Men ska träna på och kämpa på så får vi se vad som händer.

Bild från 0302 i en segermatch för något år sedan, bilden är från 0302ib.com

image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0