Silly season herr ssl.

Flertalet spelare lämnar SSL för spel i Schweiz.

Kim Nilsson skulle ju lira där men såg inte att hans övergång var klar än.

Pixbo tappar nyttige och stabile Kaspar Smocker, en back som jag blev imponerad över, bara 1 år räckte tydligen i Sverige för honom.

Pixbo tappar även Florian Kuchen (kaka på tyska om jag inte minns fel, härligt namn).

Luca Graaf lämnar Växjö och vem det är har jag ingen aning om faktiskt, men har inte sett Växjö så många gånger i år.

Lindås målvakt drar hem även han, nu är vi o rotar i allsvenskan men kan lika gärna ta med den.

Henrik Olofsson lämnar Warberg (som tappar många spelare) och han har skrivit på för Wiler-Ersigen.

Samuel Scheitner lämnar Caperio/Täby (Djurgården) och går till Köniz.

Det ryktas om Tiitu från Warberg till Falun, låter som en spännande värvning, Warberg tappar mkt spets om det blir så att han lämnar.

Höllöviken som jag hoppas bli en frisk fläkt har värvat en grym center.

Storvreta har ju sedan tidigare klart med Alexander Rudd från Falun, en grym värvning.

De tappar också Hannes Öhman som jag tror hamnar i storsatsande Djurgården ihop med Kristoffer Svensson som också lämnade Storvreta där de inte gav honom så mycket förtroende, han är en av mina favoritspelare då han löper kopiöst och är en grym lagspelare.

Får fylla på mera nyheter undan för undan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0