Summering tipstävlingen omg 19.

Tipset slutade med följande helgen som var.
 
David 4poäng
 
Thorbjörn. 4poäng
 
Johan har på grund av tidsbrist fått lägga ner hälsar han. Tack Johan för medverkan och välkommen åter nästa säsong.
 
Totalt då. David 58p och Thorbjörn 55p
 
Det kommer bli ett hårt tipsrace ändå in i kaklet känner jag vilket är otroligt kul.
 
Ikväll spelar Pixbo hemma mot Fröjered, sist så gick matchen till Sudden då Fröjered onödigt släppte in ett par lätta mål i slutet av matchen. Formmässigt ser Fröjered starka ut. Svårtippad match på förhand då det aldrig är lätt att åka och vinna borta i en veckomatch. Jag hoppas på Fröjeredseger och i princip säkrat kontrakt men jag tror det blir jävligt tufft. När jag gjorde säsongssummeringen tippade jag på Pixbo seger i sudden men jag tror när jag ser laguppställningen att Fröjered ändå tar det. Tips 3-6
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0