Vinnaren blev...

Linus Martinsson som jag varnade för inför pokerturneringen, och det svängde många gånger, efter första timmen låg han riktigt pyrt till men lyckades vinna rätt potter och vann hela skiten.

För mig själv gick det riktigt bra timma 1 och då var jag chipleader på mitt bord. Dock brydde jag mig inte om att göra en rebuy/addon då jag hade mkt marker och kände att det var inga proble detta. Förlorade en stor pott när jag satte Kalén all in men det visade sig att han satt med AA just den handen och min draghand med både färg och stege föll inte ut. Ut åkte jag sedan när jag hade KK och Kuben fick in en stege på floppen, fick trissen men det hjälpte inte.

Grattis i alla fall till Linus Martinsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0