Tipstävlingen blogg mot blogg!

Då vår match mot Köping är flyttat till 12/12 pga att vi har F 15 sm kval denna helgen och vi har 3st 15 åringar i a-truppen så kommer jag bara tippa 4 matcher, jag gör så att jag avstår Hagfors mot Telge, på uppmaning av Göte.

Omgångens matcher är då.

2010-10-23


Skattkärrs IK - Täby FC Se matchinfo
2010-10-24


Råsunda IS - Farsta IBK Se matchinfo
Hagfors IF - Telge SIBK Se matchinfo
Linköping IBK - Hässelby SK IBK Se matchinfo
Hammarby IF IBF - Rönnby IBK Ungdom Se matchinfo


Match 1. 2-6 Täby är riktigt bra och jag tror de vinner matchen.
Match 2. 3-3 Derby och gästerna är jag osäker på men tätt som det brukar vara i ett derby är nog inte så galet.
Match 3: Jag avstår den då. Tror det blir en bortaseger men inte med stora siffror..
Match 4: 3-3 Även där tror jag det blir tight.
Match 5. 2-4 Vet inte mycket om något av lagen, men Rönnby har ju börjat bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0