Söndagens pokernight!

Gick denna gången helt åt skogen, de 9 första händerna losade jag alla 9, tror nog aldrig det hänt tidigare, fick jag färgen fick någon annan högre färg. Dessutom när jag fick JJ och synade en höjning så gick Kalle Anka all in och jag fick lägga mig, det visade sig rätt spelat då Kalle Anka har AK och Donald Duck KK, men så kommer ju J på flopp och även J på turn tack för kaffet då.

Fy fan vad man blir förbannad va. Förra söndagens turnering med 8010 spelare var man topp 50 på men nu så flög man efter mindre än en timma på AK mot 33 då han fått in trissen på floppen mot topp par med topp kicker ja ni vet själva. Var inte min kväll, godnatt.

Förra söndagen så åkte man såklart mot en jävla 10 10 när man hade QQ och en 2 millepott hade man tagit den hade man kanske tagit hem storkovan men det rätta flytet har inte vart med mig när det väl ska avgöras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0