Tillbaka igen!

Hej alla!

Har inte haft något direkt att skriva om det sista men idag söndag var det innebandylir. Jag har varit ensampappa sen i Lördags eftermiddag då Lisa ska jobba tills Måndag eftermiddag. Det är riktigt kul att kunna va 100 % med min dotter Olivia och lekte så mkt så hon slocknade 17,45 i lördags och vaknade exakt 05,45 så bara o ta sig upp. :)

Vi hade dock familjedag på Liseberg på onsdagen, det var riktigt kul med premiär på Farfars bil med Olivia, tror dock jag tyckte det var mer kul än hon denna gången. Det var mycket folk och jättevarmt men roligt var det och nästa gång blir det ännu mer kul då hon är äldre och vi även har ett småsyskon med (som kommer i november).



Jag och Olivia i farfarsbil.





Jag och Olivia i fiskdammen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0