Har vi alla en dubbelgångare?

Var kul att jag fick höra idag att jag var på Alingsås hotellet igår onsdag på onsdagsklubben. Något jag var för ca 10 år sedan ganska flitigt eller snarare hmm 15 år sen skulle jag tro. Någon hade i alla fall sett mig där, jaha ja intressant. Samma person som tyckte jag var bra som domare i en match för länge sen då jag var innebandydomare, frågan är vem fan dömde matchen, var det jag eller min dubbelgångare?

Har fått höra att jag är lik han komikern som dog för många år sedan, Lasse Lindroth från "släng dig i brunnen", kanske är lite lik, bedöm själva, vi är ju båda mörkhåriga i alla fall..

http://www.youtube.com/watch?v=YeQA47VLOKY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0