Warberg utslaget!

Det blev Storvreta som tog sig till Globen och de gjorde det riktigt bra, slog faktiskt ut Warberg och det är inte många som vinner i Varberg dessutom. Jag måste säga att jag är inte förvånad, jag håller på Warberg ska jag säga men efter att jag sett några matcher på tv så har Storvreta sett mycket piggare ut i slutet av matcherna, konstigt då Warberg fick vila mer före semin. Warberg har inte kännts igen helt, Emaunelsson tycker jag inte alls har sett ut som han brukar göra, en klart besvikelse för mig i alla fall. Det förvånar inte mig om Warberg spänner musklerna lite och presenterar något toppnamn inför nästa säsong nu för är det något de vill så är det att stå i globen.

Jag hoppas verkligen att Täby grejar sin plats i Globen, tycker det är deras tur i år, de var ju så nära för några år sedan då de ledde men tappade i slutet då Magnus Svensson gjorde 2 likadana mål på Ramsin.

Spännande lär det bli, gäller och ladda framför TVn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0