Träningsmatch onsdag för damlaget!

Vi möter en hemlig motståndare i grannstaden Trollhättan imorgon onsdag istället för att träna i en dålig hall när vår egen är upptagen. Det kommer bli riktigt tufft motstånd och en bra genomkörare inför helgens söndagsmatch mot Nykvarn, det vi behöver slipa på är att sätta dit avsluten men också att hålla igång försvarsspelet.

Kommer ett kort referat onsdagkväll eller torsdagkväll. Vi tackar våra motståndare som ställde upp med kort varsel.

Tipsen i premiären var ju lite blandad kompott, fick ändå faktiskt helt rätt på Skattskärr mot Nykvarn som jag tippade 3-3. att hemmalaget vann i sudden känns mindre viktigt. :)

Marstrand mot Kumla hade jag också x i 4-4, stod länge 3-3 men rutinen avgjorde och gästerna vann med 5-3.

Pixbo och Surte spelade oavgjort 3-3 och även om jag hade det lite på känn trodde jag ändå Surte skulle vinna med 5-3 så inte så långt bort men ändå inte rätt.

Vi själva mot Linköping, tja 6-3 blev det inte, utan 4-4 och 4-5 i SD så där var jag helt fel ute, men jag vågade i alla fall tippa Rosten hehe..:) (internt skämt där för de som inte är med)

Örebro mot Köping, omgångens miniskräll där bortalaget som var lite kaxiga med en hög målsättning kom ner på jorden direkt med en 5-2 i baken, där hade jag inte många rätt Örebro vann och jag hade 2-2 och 2-3 i SD, så helt fel med andra ord.

Passar på att tippa nästa omgång lite senare ikväll ska bara tänka till lite först hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0