Melofestivalanalys!

Ja vad ska man säga jag fick ju inte rätt om man kollar hur jag rankade låtarna. Är ändå rätt nöjd med att Perelli vann för hennes låt är bra. Bwo tycker jag ju var bäst men den kankse inte går hem hos alla. Rongedal var den stora skrällen precis som jag trodde. De är lite folkkära som Herreys tycker jag. Att Sanna skulla komma bra till är jag inte chockad över, hon har klart bäst röst av dem alla utan tvekan. Amy Diamond trodde jag skulle komma bättre till men hon har ju många år på sig att få till det.

Tur bara att inte Nordman eller Björkman vann. Får hoppas att det inte blir lika mycket svågerröstning som vanligt men det är väl för bra för att vara sant.

Snyggt singelfodral har i alla fall hennes vinnarlåt.

image99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0