Seriestart för många!

Lagen här runt om har spelat matcher i helgen. Damlaget i byn Fröjered vann borta med 7-2 och jag har för mig att de alltid fått stryk mot SödraDal förut men Therese Lundgren sade att jag hade fel, får forska lite mer i det, är inte hundra men har för mig att det har blivit torsk mot SödraDal de åren FIF vart i div 1 södra.

Hjo fick debutera i div 3 och fick pisk med 5-0 borta mot Rydboholm, oväntat då jag trodde Hjo skulle kunna nypa en poäng som nykomlingsentusiasm och ett starkt försvar.

Falköping fick pisk borta mot Tygriket, ett lag som inte ens fick ihop lag i sin serepremiär, 7-4 torsk blev det för FIBK, oväntat då TT tappat folk och FIBK borde verkligen ha tagit med sig poäng hem men icke.

Skövde vann sista perioden och vann mot Dalängen, lite Skövdes melodi i år, kanske är det så att när de går ner på folk och toppar så höjer de kvaliten.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Fröjered slog Södra dal hemma med 9-5 i fjol.

Svar: okej, men de har väl i alla fall aldrig vunnit på bortaplan va?
David Karlsson

2014-09-29 @ 17:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0