Nytt år börjar alltid med Ivanhoe!

Min favoritfilm som jag sett sedan jag var 10-12 år? En grymt bra äventyrsfilm som har allt. Hoppas den fortsätter att gå i många år till framöver. Innebandymässigt har det inte varit någon höjdare för mig, blev sjuk på juldagen och blev ännu sämre i söndags men hoppas vara frisk imorgon den 2/1 och kunna hålla i en del av träningen.

Vi har en viktig match direkt mot Elfhög som vi föll med uddamålet mot borta. Känns som det kan bli en jämn match återigen och Elfhög har garanterat kört stenhårt över juluppehållet, medans vi medvetet haft lite mer ledighet efter mkt innebandy då många av våra spelare spelat med Alag, Jaslag och Ulag. Det sliter mkt på kroppen och vi har haft många småskador så jag hoppas alla är redo igen, hade varit kul att kunna ha samtliga (förutom Robert som är korsbandsskadad) tillgängliga i några matcher.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0