förluster i helgen!

Blev 2 matcher för min del i helgen. Förlust med A-laget i div 2 där jag fick spela back när vi hade många återbud, såklart kul att spela men det var nog första och sista gången denna säsongen för inte kan vi väl ha så mycket återbud igen. Gick ändå hyfsat att spela, 2 assist blev det och 5-2  + - är jag mycket nöjd med, kan säga att jag gick på inspiration att få lira en riktig match igen, var många år sedan nu men faktiskt enklare att spela i div 2 än i div 4 pga att medspelarna erbjuder mkt fler lätta passningsalternativ. Dock gör det jävligt mkt ondare o täcka skotten i div 2 för jävlar vad Halna bombade på.
 
Riktigt kul med domare som har en bra nivå och tillåter kropp, bra Krono och Magnusson.
 
Halna slog oss med 12-6, vi gjorde en lysande förstaperiod och ledde med 3-1 men det ville sig inte denna gången så vi hoppas på en bra prestation mot Vara och 3 inspelade poäng.
 
Dagen efter blev det spel med ulaget, vi åkte till Skara och många trötta ben då vi fick dubbla 5 av oss för att ulaget skulle få ihop lag, verkligen inte optimalt men vi gjorde 2 bra perioder och en katastrofal, totalt 10-8 där vi släpper in 8 jävla mål i andra perioden, fråga inte vad som hände där. Tyvärr var domarprestationen lika dålig som vår andraperiod, dock lika dålig åt båda hållen vilket var en tröst i alla fall. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0