Lite innebandystiltje.

Har vart lite lugnare med innebandy, åkt på förkylning också till råga på allt vilket är mindre kul.
 
Ja jag har egentligen inte så mkt att skriva om innebandy men om någon har något kul att berätta så får ni gärna skriva något kul.
 
 Jo Engelholm slog SödraDal i div 1 s och det är kamp om 2a platsen ändå in i kaklet vilket är kul.
 
Det kan ju bli så att nästa säsong blir det kval mellan de 4 första i serien och det hade vart mkt intressant om det hänt i år då många lag figtats om de sista kvalplatserna och man kunnat göra en happening med publikrekord osv i ett kommande kval. Dock är jag emot att inte 1orna ska gå upp direkt. Jag ville ha lite mer fight i dam SSL och inte att man ska kunna klara sig kvar på 7p som Sala kan göra då de kommer få en andra chans i ett kval. Tar man bara 7-12 p på 30 jävla matcher förtjänar man inte att hänga kvar det är min åsikt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0