Årets pokerturnering i FIBK!

Tyvärr har det varit många bortfall från årets pokerturnering och mästaren sedan 2011 (var ingen turnering ifjol) Victor Lövgren som numera huserar i Mariestadsklubben Lockerud kan inte vara med.

Favoritskapet kretsar runt några luriga rävar. Jan Ekman som har en stor erfarenhet av poker är en av dem som har roddat det, sen säger ryktena att kapten Joel Hansfeldt som är en smart kille även kan vara en lurig pokerspelare. Vi har även Robert "bagarn" Fahlqvist som är skadad och säkert har tränat en del när vi andra vart på träningar, ingen har nämligen sett honom på några månader. Outsiders är bröderna Martinsson precis som på innebandyplanen helt oberäkneliga och kan säkert dra ut både en och annan mer erfaren pokerräv. Jag själv har ju en ganska stor pokerbakgrund men det är 99 % på nätpoker och livepoker är jag nog inte lika vass på men om jag inte har "otur" ska jag nog kunna utmana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0