Tipstävlingen så här slutade den!

Nu ska allt räknas ihop.
 
Göte "Rosten" Rosth visar enorm styrka och rutin när han spurtar förbi på upploppet och kammar in 7p.
 
Filipsson går upp på 6 p och avancerar uppåt till en fin andraplats.
 
Thorbjörn stannar på sina 5p
 
David stannar på 4p, tippa kval det var jag inte bra på helt enkelt. :)
 
Grattis Göte, alltid något att vinna här när det sket sig för Telge, nya tag nästa år och vem vet om vi råkar på varandra i någon hall igen, troligtvis gör vi så.
 
Var ingen bra sportdag att vara Djurgårdare på, DIF innebandy damer gjorde en riktigt dålig match mot Rönnby och finalen sket sig tyvärr. Jag tror Rönnby lyfter bucklan till helgen, grymt smart bra lag.
 
På herrsidan tror jag Falun tar det även om Dalen gjort det jävligt bra, känns ändå 50-50 i båda finalerna måste jag säga.
 
 
Nu får bloggen vila lite tills SM-finalerna ska avöras.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0