Det är över nu!!!

Då var det färdigspelat i kvalet.
 
Uppsala var som redan SSL klart och de var väl lite lagom motiverade och vem vet om de hade firat på ordentligt i helgen för de fick duktigt med smisk mot avsågade Telge. 7-3 vann Telge med.
 
Warberg hade allt att vinna på hemmaplan inför ca 1000 pers men det gick som det bruka gå, de förlorar sista matchen på säsongen (eller i alla fall inte vinner den) vilket typiskt nog är den avgörande. 23-13 i skott var inte speciellt mycket skott på mål måste jag säga troligtvis var båda lagen duktiga på att täcka bort en hel del, såg inte matchen så sett.
 
Kanske blir Warberg räddade om något SSL lag drar sig ur annars får spelarna ladda upp igen för ännu ett år i div 1 södra. Då jag sett Sala i år vilka var riktigt dåliga mot JIK borta kan jag inte fatta hur Sala kunde slå Warberg i båda matcherna för Sala var riktigt dåliga i försvarsspelet då, och deras bästa spelare enligt mig Evelina Rösnäs gick dessutom sönder och har inte varit med i kvalet. De måste ju gjort en skitmatch när jag kollade blir min slutsats. 1-2 slutade matchen i alla fall. Grattis Sala starkt jobbat!!!!!!!
 
Får räkna ihop tipstävlingen lite senare nu blir det mer SSL då Storvreta möter Dalen i femte och avgörande matchen i semin. Heja Dalen. :)
 

Kommentarer
Postat av: Conny

Warberg har ju själva sagt att om de inte går upp är det ett misslyckande, undra om tränaren får gå gå?

2013-04-07 @ 20:10:31
Postat av: M Jansson

Blir varken Malibu eller Las Vegas nu då, trist. :)

2013-04-07 @ 21:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0