Summering tipstävlingen omg 7.

Lite sent men nu kommer tipstävlingens resultat från omg 7.

David var nära att få in 3-3 på Pixbo mot Kungälv men gästerna ville annat och tryckte in segermålet, nära men inte rätt där för mig.

6-4 till Fröjered hade jag men det blev 7-4 så återigen nära men 1p i alla fall.

Vbg mot Engelholm hade jag 4-4, det blev 4-3, nära igen.

Älvstranden förlorade hemma mot Hovshaga med 4-6 jag hade 2-3 och fick 1p där.

Vöikers mot Warberg satte alla, resultat 2-8 jag hade 4-10, 1p där.

SödraDal mot Kalmarsund jag hade 4-4 det blev 6-5 så ingen poäng där även om det var nära x. :)

Totalt David 3p och totalt 22p.

Johan då.

Han slår till med hela 5 p och klättrar upp till 22p och tar en delad förstaplats. Dock inte nära att sätta något resultat exakt men fina 5p och det är ruggigt bra.

Thorbjörn.

3p men ytters nästa spik på Fröjered där han hade 7-3 och sånär fick in den. Totalt 18p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0