Tipstävlingen omgång 18.

I helgen spelas bara 1 match i serien och det är Älvstranden mot Fröjered. Förra mötet slutade 8-7 till Fröjered, nu bortamatch och en match där Älvstranden fortfarande har lite häng på toppen men då måste Warberg börja tappa matcher vilket de troligtvis inte gör då de mött alla topplagen. Denna matchen tror jag blir jämn och kul att följa. Svårtippat där hemmalaget står som favoriter och är ett klart äldre lag med mkt rutin. Tips 6-5. Fröjered brukar spela bra när jag tippar att de ska förlora så jag hoppas jag får fel här.


2012-02-12


IBF Älvstranden - Fröjereds IF Se matchinfo

Filipsson skriver såhär.

Absolut ingen lätt match att tippa :)

Den glatta parketten i Lundbystrand tror ja fäller avgörandet. Det är svårspelat där, då bollen går väldigt fort och det är svårt att få till ett bra passningsspel. Något som hemmalaget lärt sig utnyttja! Mycket kriga o in med boll på mål :)
Tips: 7-4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0