Sicken cirkus Sala......

Läs själva på länken, detta trodde man inte.


http://www.innebandysajten.se/brast-ganska-grovt-som-ledare/

Det verkar vara en hel del som legat och grott med schism mellan tränare och sportgrupp, dock tycker jag inte att tränarna ska klaga då Sala gjort bra värvningar inför serien utan jag anser istället att tränarna borde lyckats bättre med så bra lag som de haft.

Dock vet jag ju hur Jocke Grimberg betedde sig när han var i Västerås och skulle försöka värva Vänersborgs lagkapten när jag var damtränare där, himla märklig man den där tycker jag i alla fall samt hur de lovade spelare det ena och det andra i Västerås utan att ha täckning ekonomiskt för det. Är man en bra tränare kan man träna upp den truppen man har och inte bara värva stjärnor till sig, de bästa tränarna är de som kan utveckla talanger och få dem att blomma ut.

Jaja som man bäddar får man faktiskt ligga...........

Blir intressant att följa hur det går för Salas damer nu. De har ändå tagit sina poäng så de kommer inte åka ur i år.

Märkligt även hur de skriver att Madde Backlund kan bryta sitt kontrakt bara sådär, för bara några månader sedan skrevs det att hon skrivit på nytt flerårskontrakt. Skulle inte tro att Sala bara låter henne byta klubb i alla fall utan någon ekonomisk ersättning. Sedan är det inte direkt proffsigt att bara "bryta" sitt kontrakt, speciellt med några veckor kvar av serien, nej skärpning i Sala ni får visa lite mer proffsighet ni är ju i högsta serien. Sedan vet jag långt ifrån alla intriger men ändå.

Kommentarer
Postat av: Ola J.

Grimberg är en jävla pajas som snackar om proffsighet och sen går själv ut och dricker öl dagen före match. Med så bra lag borde de inte legat i bottenskiktet och inte släppt in så mkt mål som de gjort, usel tränarstab.

2012-02-21 @ 21:48:36
Postat av: capello

...den enes bröd den andres bröd :-)

2012-02-24 @ 18:09:09
URL: http://capello.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0