Omgång 19 färdigspelad!

Och såhär slutade matcherna.


2012-02-25


Malmhaug KFUM IBF - Hovshaga AIF 5-3
Warberg IC - Ale IBF 15-1
FBC Kalmarsund - Tvååkers IBK 5-6
2012-02-26


Pixbo Wallenstam IBF - IK SödraDal 2-5
Östra SK Jönköping - Olofströms IBK 4-5


Tvååker ger järnet och tog 3poäng men när Olofström vann så var det i princip förgäves. Även Malmhaug vann men med 3 matcher kvar så måste de ta mer än 6p, inte lätt när de har Warberg i nästa match, men mirakel har skett förr även om det knappast händer här.....



Jag kände spontant att mina tips var klockrena men det var små marginaler från att jag kunnat nypa någon trepoängare och när jag kikade på Filipssons tips så var han rätt bra på några också men inga spikar även om det var nära. Summerar ihop hur tipspoängen blev.

Match 1. Dk tips 4-3, CF tips 3-5, 1p till David.(nära spik)
Match 2. DK tips 16-0, DF tips 9-1, 1p till båda (nära spik även där).
Match 3. DK tips 6-4, CF tips 6-3, 0p till båda.
Match 4. DK tips 3-5, CF tips 3-7, 1p till båda. (nära spik igen)
Match 5. DK tips 2-5, CF tips 3-6, 1p till båda.

Omgången då David 4p och Filipsson 3p.

Totalt: 63- 61

Fortfarande mkt spännande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0