Tipstävlingen omgång 13.

Veckans matcher med start idag på match 1.
 
2012-12-20   
Warberg IC - Pixbo Wallenstam IBF Se matchinfo
2012-12-22   
IBK Vöikers - Sportlife Kungälvs IBK Se matchinfo
Olofströms IBK - Hovshaga AIF Se matchinfo
IK SödraDal - IBK Vänersborg Se matchinfo
Fröjereds IF - IBF Älvstranden Se matchinfo
 
 
Mina tankar om matcherna.
 
Match 1.Allt annat än hemmaseger är ju en stor skräll. Tips 9-3
 
Match 2. Hyperviktig match runt nedflyttningsstrecket, Kungälv har en dålig formkurva och ännu en lång resa. Tips 6-3
 
Match 3. Olofström har åkt på några tunga smällar det sista och får kämpa desperat för att vända trenden vilket jag ändå inte tror de fixar idag mot ett starkt kollektiv i Hovshaga så länge gästerna inte "sitter kvar i bussen". Tips 2-5
 
Match 4. SödraDal är defensivt stabila och det är även Vänersborg så här tror jag på en tight målsnål match där laget som gör minst misstag vinner, dock tror jag på oavgjort. Tips 3-3
 
Match 5. En otroligt underhållande match ifjol där Fröjered vann med 8-7 efter att lagen turats om att ha ledningen. En repris i underhållning på lördag hade jag gillat, ska själv kolla tänkte jag. Tror det blir en jämn match. Tips 4-4
 
Då ingen av herrarna tippat Warberg mot Pixbo stryker jag den från tävlingen.
 
 
Johan tippar följande.
 
Match 2 5-6
Match 3 3-4
Match 4 6-2
Match 5 4-4
 
Thorbjörns tips nedan.
 
Match 2: 4-4
Match 3: 5-4
Match 4: 4-6
Match 5: 6-3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0