Dem bästa gör upp!

Us-open final och de klart bästa är där, Nadal mot Djokovic, två spelare som inte har någon dödarserve utan är skickliga spelare så det blir många dueller och mkt 40-40 osv i många game. Tennis är ju en gentlemannasport som det ska vara tyst när spelarna spelar men det är väldigt löjligt ändå. Tänk er klackar osv och en enonr båttuta eller något när bollen är ute, vore lite roligare då eller varför inte som i basket mm där de har cheerleaders.

Telge (div 1 m) slog Uppsala (ungdom div1 n) med 5-4 och var klart bättre enligt Göte Rosth som var på plats och kikade. En pinsam historia att Uppsala har 2 lag i samma serie, orkar inte gå in på det nu, hoppas bara farmarlaget åker ur så det skriker om det och hoppas inte deras förstalag vinner serien heller då jag är emot sådant.

Mitt favoritlag i div 1 norra är Umeå City dit jag hjälpte en av mina före detta spelare från Vänersborg nämligen Frida Gran,  som ska lira med dem, hoppas hon får roligt och jag är säker på att hon kommer lyckas bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0