Mycket att göra i vardagen!

Har inte skrivit på några dagar då jag haft mkt att stå i. Idag så målades det på vårt nya staket så mina barn i alla fall min stora tjej ska kunna springa ut och in som hon vill utan att försvinna iväg från oss. Var iväg och dömde en fotbollsmatch sedan som slutade 6-3, riktigt bra fotboll och det finns många talanger i Tidaholm (IFK denna gången) som spelade riktigt fin fotboll och hade en bra attityd på planen. Imorgon blir det div 6 match och på Lördag Fröjereds reservlag, kan säga att det är full fart med dömning och det betyder mkt löpning då jag brukar löpa mellan 8 km till 1 mil per match så det är precis den träningen jag saknat på 1.5 år då jag haft uppehåll från dömningen, konditionen känns tio gånger bättre än före dömningen började och då var den rätt kass då jag bara lirat lite korpinnebandy en gång i veckan.

Vad händer i höst då, tja jag är grymt sugen på att spela lite igen men det finns inte mkt att välja på i Tidaholmsregionen, hade ju vart skitkul om Fröjered haft ett b-lag men vet inte om de ska ha ett, kanske det blir någon reunion i Alingsås med Östadkulle/Noltorp men det var nog bara en tanke och något som inte kommer hända, tja vi får se, korpen finns ju alltid men hade vart kul o lira där det är lite mer regler och lir även om korpen är kul.

Silly season rullar på, Sara Kristoffersson är tillbaka i Falun som ser riktigt starka ut på damsidan nu efter ett tufft år ifjol. Kommer uppdatera mer om någon dag eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0