Kvalomgång 2!

Övik tar emot Sala och där tippar jag bortaseger. 3-7

Jönköping mot Telge tror jag går till sudden och 4-3 för JIk.

Mer om matcherna kommer under kvällen.


På Götes blogg www.rosten.blogg.se    kan man läsa att Sala tycker precis som jag skrev tidigare om Jiks otroligt lättlästa spel. Helena Lundqvist i Sala (med bla sm-guld med rönnby) sade samma jag hävdat hela tiden "De har någon som bara står stilla och försöker passa (Sara Anteryd) och två rightare som försöker skjuta (Didriksson bl a). Det är liksom det dom har ungefär"

Klart de har mera än så men det är faktiskt så de spelar väldigt mycket o är man förberedd på det så kan man ta bort deras förstafemma ganska mycket lättare än om man bara kör på som vanligt är i alla fall min åsikt. Så Ville som tyckte jag hade lite konstiga åsikter om Jik, så är det kanske så att många fler håller med mig, i alla fall de som kan något om taktik till skillnad från Ville antar jag eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0