Bragdinsats av Robin Söderling i Wimbledon!

Då syftar jag inte på när han vände 0-2 till 3-2 i set mot Lleyton Hewitt utan när han idag helt yr och orkeslös av någon form av virus/utmattning ändå kämpade på och stundtals bjöd på riktigt fina dueller. Jag skulle säga att de flesta hade kastat in handduken och gett upp men inte Robin som kämpade så gott han kunde.

All respekt av mig och jag blir så jävla förbannad på alla idioter som säger att han skyller på något för då kan ni inte sett matchen. Robin är en världsspelare, kanske når han aldrig topp 3 men han är ju den bästa vi fått fram sedan Stefan Edberg och hans sista grandslam vann 1992 när han tog US Open för andra året i rad. Vi snackar nästan 10 år sedan och då har Robin vart i franska öppna final två gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0