Bloggstiltje fortfarande!

Om man kikar runt på de "bättre" bloggarna, dvs de som brukar skriva några gånger i veckan hittar man inte mycket nyheter och jag själv har inte varit så bra heller, men det finns inte mycket att skriva om faktiskt. Kör ju en del fotbollsdömning och som domare så bör man inte blogga om matcher man dömer så jag skiter i det även om jag har god lust ibland. En sak är ändå märklig med dömandet att antalet gula kort jag delat ut är kanske i snitt 3 per match så är det oftast 1 med för snack, varför är 1/3 gula snack, det måste vara enormt onödigt att bli avstängd i sig seriefinalen eller liknande på grund att man tjatat på en domare. Som om domaren skulle ändra sitt domslut då eller? Sedan finns det dem spelarna som är rutinerade nog att göra det på ett bra sätt så de inte får kort, det är bättre, för om någon är otrevlig eller höjer rösten mot en så blir man ju otrevlig tillbaka och det blir som för igelkotten taggarna utåt, en enkel lektion i psykologi.

Ha det gött i värmen, åter till Wimbledon matchen mellan Federer och Tsonga.

Kommentarer
Postat av: Svea

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 10:10:54
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: David K

Hej! I vanliga fall varannan dag ungefär men under sommaren någon gång i veckan.

2011-07-11 @ 20:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0