Träningsmatch mot Lerum idag söndag!

Idag söndag spelar vi match kl 14.30 hemma mot Lerum som är topplag i göteborgs div 2. Sist vi träningsmatchade mot dem var i somras och då fick vi stryk med ett eller två mål, Lerum är ett lag som påminner lite om Hagfors, unga spelare som springer mycket. För oss gäller det att komma igång då vårt juluppehåll kantats av återbud på träningarna så nu är det dags att folk börjar "andas innebandy" igen, man kan inte slappna av för då blir det ingen rolig vår.

Jag tror i alla fall matchen blir bra för båda lagen, jag såg några av Lerums spelare under torsdagen och de såg hungriga ut, jag tycker faktiskt Lerums unga årgång är vassare än de gamla gardet som jag såg för några år sedan, visst lite rutin kanske saknas men de har speed och teknik och kommer nå långt det är jag säker på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0