Gamla goa Warberg kan man lita på!

Måste be om ursäkt, kom hem och såg sista perioden och jag gillade inte det jag såg, ett Wic som backade hem när de var i underläge och stod passiva och inte alls som det brukade vara i full fart. Aik satte 4-2 och då kom en timeout och den gamla goa superlinan sattes ihop, jag tycker det är dags att "Bagarn" släpper stoltheten och inser att Isacs superlina ska man behålla för sedan går Warberg ikapp och förbi på några få minuter. Låt killarna lira ihop och låt dem tuta på offensivt det är ju det man betalar entrepengen för och inte för att se ett uppställt försvar som drar ner tempot. Wic vann i alla fall med 7-5 (sista i tom kasse) och vinnarkulturen sitter i väggarna i sparbankshallen. Jag hoppas vi kan få igång vår egen vinnarkultur i vår egen sparbankshall i Tidaholm, där FIF dam ändå har vunnit åtskilliga matcher senaste åren i div 2 och vi tagit några segrar i år i ettan, en hemmaborg måste man ha där man känner sig stark det är hur viktigt som helst.

Får i alla fall tacka Warberg för fina 1200 kr också då man satte den summan på minst 2målsseger för Wic, inte helt fel faktiskt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0