Mycket läsning i julhelgen!

Har 2 idrottsböcker som jag håller på och läser, eller rättare sagt den första har jag börjat på och den andra fick jag i julklapp.

Den första är 3e boken i serien om Helsingborg Consuls som spelar innebandy på världstouren, ungefär som ATP i tennis. De åker runt och lirar innebandyturneringar där man kan vinna feta prispengar mm. Gänget har spelat sedan pojklagstiden i alla fall stommen i laget, jag har självklart alla 3 böckerna och för att man ska uppskatta denna bör man allt läst bok 1 och 2, vilket man klart ska göra.




Bok nummer två är ingen mindre än "Jag är Zlatan Ibrahimovic", en biografi och inte påhittat som innebandypiraterna. Ska bli intressant att läsa den i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0