Tipstävlingen blogg mot blogg!

På måndag kommer jag och Göte Rosth www.rosten.blogg.se köra en tipstävling, om någon mer bloggare är sugen på att tävla mot oss så får ni höra av er. Tävlingen är enkel det går ut på att tippa rätt resultat (och vinnare såklart) i div 1 mellersta. Vi ska i alla fall köra premiäromgången i 5 av de 6 matcherna. Vi tippar helt enkelt inte vårt egna lag, på måndag läggs våra tips ut. Man kommer att få 1 poäng för rätt tecken (1, x , 2) samt 3p för rätt resultat. Vi körde ju lite tips ifjol och jag känner nog att jag hade något bättre tips ifjol, i år har jag dock väldigt dålig koll på stockholmslagen så där är det en klar fördel för Rosten, men klart jag tror på seger ändå.

På söndag ska jag också tippa hur div 1 södra slutar, en mycket intressant serie som börjar med ett hat/kärleks derby direkt mellan IBF Göteborg och IBF Älvstranden, merparten av spelarna i de båda lagen har varit lagkamrater så en tät match är ju ingen skräll, kommer ihåg för några år sedan då just de 2 lagen möttes i Torpahallen och man såg direkt att lagen tog ut varandra, matchen slutade lite trist 0-0 den gången, en repris nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0