Silly season!

Ja det händer väl inte så jättemycket men något kanske man kan avslöja. Vad det gäller spelarna i damlaget så är det väl inget nytt mer än vanligt, några får erbjudande från Lockerud och vill man bo i en liten byhåla så okej men det känns inte jättehett direkt måste jag säga och tror inte att någon kommer gå dit i år heller, speciellt när vi kommit igång riktigt bra. Sedan har vi en riktigt bra satsning på gång och får vi några av de spelarna vi ska försöka värva så anser jag att vi har ett lag som kan nå kval till elitserien, sen i ett kval kan allt hända såklart.

Vi själva har ju en del krokar ute och det känns väl inte aktuellt att skriva några namn nu direkt men återkommer med det.

Själv så har man fått lite förfrågningar och kanske någon som är mer intressant än någon annan, men både jag och tjejen trivs bra i Vänersborg och vill gärna stanna men det är ju saker som jobb och liknande som alltid styr också.

Mer info under de kommande dagarna om framtiden, finns en tränare jag väldigt gärna skulle vilja jobba med och kanske kan något riktigt bra gå i lås, men inget klart än.

Kommentarer
Postat av: Pelle

"...några får erbjudande från Lockerud och vill man bo i en liten byhåla så okej men det känns inte jättehett direkt..."



Mariestad: 15000 invånare

Vänersborg: 21000 invånare



Inte så jättestor skillnad eller...?



Dessutom: Om man vill satsa på sin idrott och spela i högsta serien är det väl inget konstigt att flytta till en mindre ort, eller hur?

2010-03-31 @ 15:11:46
Postat av: David

Vänersborg är ingen metropol nej men det ligger ett stenkast från Trollhättan och Uddevalla och inte så långt från Göteborg, speciellt med de nya snabbtågen osv. Mariestad är och förblir en håla enligt mig. :)

2010-03-31 @ 17:31:50
Postat av: Filip

Bra svarat David, Stå på dig!

2010-04-01 @ 12:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0