Hur slutar det del 2.

Japp nu när jag jobbat klart veckan ska jag tippa resterande tabell. Svårt när man ska ha med sitt eget lag men tippar hellre lite mer ödmjukt än för kaxigt känner jag, (såklart hoppas man ju på idel segrar men känns fel o tippa det).


10:e Marstrand 0
9:e  Surte 21
8e   Linköping 22
------------------------------------
7:e  Nykvarn 24

6:e  Kumla 24  (bättre målskillnad än Nykvarn) De tar två poäng mot Linköping då Linköping tar ut sin målvakt i sudden så lyckas de slå in en i tom kasse, tar en mot Surte och en mot Nykvarn. 3 st oavgjorda med en bonuspoäng ger dem 24p. Men de kan lika gärna kamma 0 om de har lite oflyt och faktiskt åka ur på 20 poäng även om jag inte tror det.

5:e  Skattskärr 27 p De tar en poäng mot Vänersborg, 0 mot Örebro, 1 mot Köping och 1 mot Linköping.

4:e  Vänersborg 28p Vi tar en mot Skattskärr, 3 mot Surte, 3 mot Marstrand och 0 mot formstarka Pixbo.

3:e Köping 31p Vann matchen i veckan mot Kumla så de har 3 kvar och tar 0 mot Nykvarn, 1 mot Skattskärr och 0 mot Surte, anledning är att de kommer sakna flera bra spelare som är ute och reser.

2:a Pixbo, 34p, De vinner sina 4 återstående matcher nu när spelskicligaste laget hittat formen så kommer slå allt och alla och de börjar med ett Örebro som kanske inte riktigt har hungern att ladda maximalt för att möta ett heltaggat Pixbo i Mölnlycke, de slår också Marstrand med 2 siffrigt och Linköping och Vänersborg och nyper andraplatsen.

1:a 47 p Örebro som redan är i princip klara, (grattis grattis) de tar 0 mot Pixbo men vinner resterande och tar 3 mot Skattskärr, 3 mot Nykvarn, 3 mot Marstrand i sista.

Svårtippat men nu har jag gjort ett försök i alla fall, lycka till alla lag och må bästa lagen vinna.

Kommentarer
Postat av: Chewbacka

Bra tänkt men jag tror att pixbo inte blir bättre än fyra...

2010-01-29 @ 00:47:13
Postat av: Leffe!

Hejsan David!

Jag har följt din blogg en tid och gillar din ödmjuka stil och innebandy funderingar.

Keep up the good work och lycka till med Vänersborgs damerna.

2010-01-29 @ 23:45:38
Postat av: Kumlafan

Hoppas du har rätt,men idag blev det fel. Ni tog ju 2poäng. Grattis

2010-01-30 @ 22:45:03
Postat av: David

Leffe kul att du gillar bloggen. :)



Kumla, ja visst gjorde vi...:)

2010-01-30 @ 22:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0