Eurovision närmar sig!

För er som läst bloggen i några år nu (snart 3 års jubileum :) ) så vet ni att jag är ett stort fan av schlagermusik och gillar eurovision även om jag hatar all jävla svågerröstning.

Efter att ha hört alla så gillar jag 2 st, Ola och Linda det är typiska Davidlåtar. Förra året hade jag ju Alcazar som min stora favorit och året före BWO med Lay your love on me och jag kan ju tydligt se att det lär ju inte förändras i år, men som vanligt så vinner aldrig "min" låt och som vanligt vinner inte Sverige men man kan ju ändå hoppas.

En spelledig helg i innebandyn och det är riktigt gött faktiskt, har varit lite mer plojträningar och en del borta på skidresor bl a men nu är det full fokus på matchen mot Surte där vi kan säkra div 1 platsen, en match där jag hoppas på mycket publik och en bättre match än senast när vi mötte Surte då vi gjorde en mycket medioker insats även om vi hade bra kombinationer på flera av målen, ska bli intressant att se om Surte har några nerver då de har kniven mot strupen men de imponerade när de slog Linköping senast så vi får se upp.

Kommentarer
Postat av: ...L

Helt ärligt du ni spelar i div.1 å inte i elitserien som du verkar tro.

2010-02-09 @ 19:24:40
Postat av: David

och ändå har du tid o skriva en komment det bevisar ju bara att du ändå bryr dig eller?

2010-02-10 @ 01:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0