APRIL APRIL!

Ja såklart var det bara på skämt som nog de flesta förstått. Fick nyss reda på att Surtes div 1 damlag ska läggas ned på grund av att krafterna runt laget inte är tillräckliga. Det är ju himla trist men något jag och Rosten inte kunde veta när vi bestämde oss för att bjuda på ett garv.

Om någon skulle ta illa upp i Surte så får jag be om ursäkt såklart blev det ju helt fel timing men å andra sidan så kan jag inte förstå hur ni kan ta ett sådant beslut på 1 april? När ni har lång tid att få tag i nya spelare och ev ledare, jag hade i alla fall inte gett upp förrän sista dagen.

Skulle det vara så att Surte lägger ned så hoppas jag att Nykvarn får platsen då de förtjänar att spela div 1 enligt mig för de hör verkligen hemma i finrummet då de har bra arrangemang och spelar bra innebandy.

För varje damlag som läggs ned så är det ett steg tillbaka för daminnebandyn så jag tycker det är skittrist i alla fall, dessutom är Surte ett lag som är jäkligt bra på att "fightas" och en bra "fight" är något man ser fram emot. Får önska de spelare som vill satsa vidare lycka till och klubben detsamma i att komma tillbaka.

Mer info om det följer när jag vet mera, glad påsk alla innebandyvänner. Vet inte varför men idag var det mer än dubbelt så mycket besökare än vanligt, hmm kanske ska skoja till det oftare...näää en gång om året är nog kanske en gång för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0