Pokernight kunde slutat riktigt bra!

Satt och roade mig lite igår med internetpoker och hade en bra turnering där jag kom 12 av 2772 spelare på pokerstars. Tyvärr på deras vinstnivåer får man bara mkt pengar på topp 5 ungefär så det blev inga jättestora pengar men ändå bättre än inköpet på 11 dollar såklart och man får vara nöjd ändå men åkte ur på att en höjer preflop som höjer hela tiden på knappen, själv sitter jag på sb och alla foldade fram till honom så typiskt bluff. han har mkt chips ca 2 miljoner och jag själv runt 450 000. Ser A 8 spader och kör all in och hoppas han ska lägga men icke han blixt synar med 6-6 som står och jag åker ut, en dubbling där och jag vart på 3e plats men men sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0