Live från Valhalla!

Dåså, måste säga att installeringen gick ovanligt smärtfritt, sitter brevid djn som var riktigt trevlig och hjälpsam precis som IBF Göteborgs Crew tack för hjälpen med eluttag. :) Just nu så börjar faktiskt redan lite publik strömma in och första parkett börjar bokas upp. Själv så sitter jag näst högst upp, måste säga att se en innebandymatch från 6:e raden slår första parkett med hästlängder. Valhalla då jo, nya stolar i grön färg har det blivit och de gamla röda sedan sekelskiftet är borta, tack för det. Parketten är förhoppningsvis städad ordentligt och sargen är svart och ser ut att hålla hela matchen. Har ju spelat ett antal cuper just i Valhalla och även dömt en del där och det brukar vara glashalt och en sagt som går isär hela tiden men nu är det upplagt för en bra match. Ska försöka få tag i någon eller några av coacherna och få en sista minuten rapport. Mer kommer om en stund. 16:00 nu och 1h kvar till första tekning. Återkommer med presentation av min bisittare idag som jag ska träffa om 15 minuter.

Till en anonym från Tidaholm, ska ta reda på vem som står i mål för Lockerud och inte tänker jag fråga om IBF Göteborg skippat försäsong, känns inte direkt seriöst med tanke på att de vunnit sin serie, det var nog menat som ett skämt. Parketten som sagt ser bra ut och bästa möjliga förutsättningar finns för bra innebandy.

Kommentarer
Postat av: Jasse

IBF har inte skippat någon försäsong.

Det är fysen under säsong som man snackat om.

2009-03-16 @ 10:07:08
URL: http://jjasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0