Dags att vakna Täby & Warberg!

Det lutar inte åt någon drömfinal i årets sm-slutspel om inte giganterna från grundserien vaknar till liv nu. Annars är allt som vanligt Dalen darrar i slutspelet och Balrog vinner första kvarten, även andra tog de nu och kanske kan de hålla hela vägen in i mål, en omvänd Bruno Lundberg effekt kanske, men man ska komma ihåg att när han tog över var det ett juniorlag i princip som troligtvis inte många tränare hade räddat kvar i serien. Jag vet för jag mötte dem själv när jag var tränare i norge i en försäsongscup och då var jag inte imponerad av dem, idag är de klasser bättre.

Ska bli kul att se dammatchen ikväll mellan Falun och Endre. Håller själv på Endre men det blir nog tufft för dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0