Släkten är alltid värst!

Det ser man om man kollar matchprotokollet från Göteborgs derbyt mellan Lindås och Challengers i div 1 södra. Fd Partillespelaren Mattias Johansson sänkte sitt gamla lag med 2 mål varav ett av dem på straff när förra årets div 2 vinnare Lindås slog hopslagningen av Partille och Älvstranden med 5-3. Det satte rejäla käppar i hjulen för Challengers som har en målsättning att nå SSL, Ingen hjälp fick de av Fagerhult som hemma förlorade mot deras rival Växjö som nu har 3 p mer och bättre målskillnad, troligtvis bara ett lag från götet nästa år också i SSL.

Referat, bilder och intervju från div 2 matchen mellan Alingsås-Lindome kommer under Lördagen.


Måste bara lägga in en link på en kul reklamsnutt från vårt grannland Danmark, om jag säger att de inte är direkt pryda när det kommer till nakenhet och sex i deras reklamfilm då har jag inte överdrivit, se själva.

http://www.fleggaard.dk/movie.aspx

Ganska kul eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: David Karlsson

Jag vet koppen, jag är totalt kass på det. :)

2009-01-17 @ 10:42:31
URL: http://innebandydavid.blogg.se/
Postat av: Fröken blå

Kan vara läge att korta ner referaten? Tror de som är inne på bloggen skulle uppskatta det :)

2009-01-18 @ 09:17:31
Postat av: David Karlsson

Ska säga till Christer det, blev ju lite väl långt kanske hehe, men man kan hoppa ner till sammanfattningen. :)

2009-01-18 @ 12:43:02
URL: http://innebandydavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0